miercuri, 24 aprilie 2013

clujul meu, clujul tau

This winter I was invited, along with other artists, to take part of the project My Cluj, Your Cluj. The challenge was to represent the city that I live in, Cluj, through a drawing. To show the city from my point of view. I let myself be inspired by all the hours I've spent walking the city on old alley ways, daydreaming. Here is the final result, I'm really pleased with it!

Iarna aceasta am fost invitata, alaturi de mai multi artisti, sa particip la proiectul Clujul meu, Clujul tau. Despre ce este vorba? Pai, e simplu: trebuia sa desenez cum privesc eu Clujul, sa arat cum se vede orasul prin ochii mei. M-am lasat inspirata de multele ore petrecute plimbandu-ma pe toate stradutele mai mult sau mai putin cunoscute din oras, cu capul in nori, visand cu ochii deschisi. Rezultatul il puteti vedea mai jos.Dupa aceea, am aflat ca s-ar putea ca acest proiect sa se transforme intr-un album de 120 pagini, care va cuprinde 30 de lucrari si interviurile artistilor. Daca vreti sa sustineti acest proiect, sau pur si simplu vreti sa aflati mai multe despre el, mergeti la http://crestemidei.ro/en/projects/45-clujul-meu-si-clujul-tau  , unde veti putea sa vedeti mai multe lucrari, mai multe pareri despre Cluj!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu